Als ik het online goed zie, was de laatste update voor onze oudere Roadmasters uit 2017-2018 in 2019?!?? Wat is de nieuwste versie voor de onze? TIA
Ik heb vandaag PC Beach gebeld voor schattingen plus SCL zijstandaard terugroepactie. Zodra alles er is en ze terugroepactie onderdelen hebben, wordt het ingepland. Nogmaals bedankt!Ja, 2019 is het nieuwste en beste voor onze Ride Command. Houd je adem niet in voor updates. We hebben nu de oude antiek en ze richten zich op de nieuwe modellen. ps, je spullen zijn onderweg....
Degene die beschikbaar is om te downloaden op de Ride Command-site.Weet je wat het laatste versienummer is?
Ik had dat probleem in Europa, maar hun adressen zijn iets anders dan de onze. Je zou kunnen proberen helemaal terug te gaan naar het landenselectiescherm, want standaard worden ze geleverd met de VS, Canada en ik denk Mexico, en opnieuw VS selecteren, en dan de aanwijzingen volgen naar Staat, Stad, etc. Of je zou een mapsleutel op de motor kunnen genereren (naar een thumbdrive) en die gebruiken met de mapdownloader om te proberen de laatste kaartupdate opnieuw te downloaden.De gps/turn-by-turn navigatie werkt niet op mijn 2017 Chieftain Limited. Wanneer ik een specifiek adres invoer, worden er consequent nul resultaten gevonden. Ik kan echter wel elk stadscentrum, tankstation of restaurant vinden. Heeft iemand anders met deze oudere units dat probleem? Ik heb Apple Maps gebruikt, maar dat kan ik niet op het RC-scherm zien.
Ik voeg steden toe, die ik onderweg wil passeren en selecteer 'passeer' op de route. Voorkomt dat het systeem omleidt naar plaatsen waar je mogelijk niet naartoe wilt. Ben van Eyota, MN naar Prescott, AZ gegaan en dit werkte voor mij.Begin er niet over. Het werkte toen niet. Het werkt nu niet. Ondanks welke route je ook van tevoren maakt en uploadt, de fiets zal je keuzes negeren en je op een route sturen die hij beter acht. Op dit moment heb ik een mooi 7-inch scherm dat ik gebruik om de bandenspanning te controleren en muziek af te spelen. Maar het speelt ook geen muziek zoals je wilt...
Terzijde, hoe bevalt de upgrade naar de 116? Problemen met de betrouwbaarheid? Ik twijfel of ik de stap wel of niet moet zetten. Omdat ik de 116 TS op mijn 2022 Chief Bobber DH heb, is het mijn favoriete motorfiets als ik behoefte heb aan snelheid. Een factor die me tegenhoudt om de trekker over te halen, zijn de kosten... 6 grote was de offerte van de dealer. Als ik dit uiteindelijk zou doen, zou het me de mogelijkheid geven om de rest van de motor zwart te maken via poedercoaten.2017 Chieftain...Ride Command werkt geweldig. Kan routes aanpassen en verschillende wegopties selecteren om er te komen. Gebruikte het van de oostkust naar de westkust en terug met geweldige resultaten. Had een vriend die Google Maps op zijn telefoon gebruikte en voor het grootste deel hadden we dezelfde routing.
Het is technologie en kan een beetje anders zijn dan wat je gewend bent. Het is niet zonder gebreken en kan zeker verbeterd worden. Maar het is niet zo erg als sommigen je willen laten geloven. Wees geduldig en controleer alle instellingen.