Indian Motorcycle Forum banner
Status
Not open for further replies.

Topsnelheid 110 begrensd

8.9K views 55 replies 42 participants last post by  Dean E  
#1 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30.000 en heb een snelheidsbeperkte motorfiets van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motorfiets eruitziet, als ik ontevreden ben over één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten te tunen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je overgeprijsde crap-product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt niet eens een goede laklaag aanbrengen. Snelheidsbeperkt tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheidsbeperkt tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motorfiets kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.

#2 ·
Geweldige eerste post. Doe de deur stil dicht als je weggaat. Je hebt duidelijk niet genoeg onderzoek gedaan voordat je kocht, dus raad eens waar ik de schuld leg? 🤔

Edit** Hoeveel je de forumregels ook niet gelezen zou kunnen hebben, misschien krijg je dit te zien. Misschien laat je het iemand voorlezen!

#5 ·
Oh goed. Ik heb een eerste bericht gemist van een trol die zich niet kan voorstellen en NIETS goeds te zeggen heeft over een geweldige machine.
Bedankt voor het delen van je speciale soort zonneschijn! Werken je ogen, of had je een blinddoek om tijdens het onderhandelen over je aankoop?
Ik kan me voorstellen dat niemand een pistool op je hoofd heeft gezet om de Indian te kopen.....
Bevrijd jezelf er onmiddellijk van - ALS je er daadwerkelijk een hebt gekocht. Je verdient het zeker niet.

#6 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30.000 en heb een snelheidsbeperkte motor van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motor eruitziet, als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten af ​​te stemmen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je te dure crapy product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt er niet eens een goede laklaag op aanbrengen. Snelheid beperkt tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheid beperkt tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motor kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
110 is 25 boven de hoogste snelheidslimiet in de VS. Ik hou net zoveel van snelheid als de rest, maar als dat je grootste zorg is, moet je op het circuit zijn, niet op de snelweg.

#14 ·
110 is 25 boven de hoogste snelheidslimiet in de VS. Ik hou net zoveel van snelheid als de rest, maar als dat je grootste zorg is, moet je op het circuit zijn, niet op de snelweg.
Ik heb net je handtekening opgemerkt. Dinsdag naar Haymarket om familie te bezoeken. Misschien zie ik je fiets in de stad.

#9 · (Edited)
Weeeeel... Ik was woedend toen ik hier voor het eerst kwam (vele jaren geleden) over mijn gloednieuwe (2016) RM toen hij begon te klapperen bij de 100 mijl.

Dus ik ga hem een beetje "speling" geven om te proberen het "tij te keren" op dit forum..

Soooo, @Reggit96, je standaard banden zijn waarschijnlijk geclassificeerd als "H" - tot 130 mph.

Je kunt een Fuel Moto PV3 krijgen, hun "verbeterde standaard" tune flashen. IIRC, de limiet wordt verhoogd MAAR je kunt ze zeker vragen om je de tune te sturen met welke limiet je maar wilt.

EDIT: @Baron58, hieronder, zegt dat je een Challenger hebt met een vergrendelde ECU - dus ik heb gezocht en gezien dat we in de Challenger sectie zitten..

Soooo, het spijt me, laat maar zitten..

#10 ·
Weeeeel.... Ik was woedend toen ik hier voor het eerst kwam (vele jaren geleden) over mijn gloednieuwe (2016) RM toen hij begon te klapperen bij de 100 mijl grens.

Dus ik ga hem een beetje "speling" geven om te proberen "het tij te keren" op dit draadje..

Dussss, @Reggit96, je standaard banden zijn waarschijnlijk geclassificeerd als "H" - tot 130 mph.

Je kunt een Fuel Moto PV3 krijgen, hun "verbeterde standaard" tune flashen. Ik herinner me dat de limiet wordt verhoogd, MAAR je kunt ze zeker vragen om je de tune te sturen met welke limiet je maar wilt.
Challenger, Vergrendelde ECU

#16 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30.000 en heb een snelheidsbeperkte motor van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motor eruitziet als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten af ​​te stemmen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je te dure crapy product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt er niet eens een goede laklaag op aanbrengen. Snelheid beperkt tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheid beperkt tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motor kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
Koop een Streetglide zodat je de snelheidswobbles bij 100 mph kunt ervaren.

#17 ·
De originele post is nogal off track.... hij zou een Ducati StreeFighter moeten kopen en dan heel snel ontdekken dat HIJ de beperkende factor is, niet de motor. Dat zal illustreren dat motoren voor specifieke doeleinden worden gemaakt.

Je kunt zeuren en klagen over niet snel genoeg gaan, maar aan het eind van de dag is de Challenger gebouwd voor een ander doel en zijn verwachtingen staan niet in lijn met de primaire ontwerpparameters van de motor.

Er zijn veel momenten geweest dat ik wenste dat mijn Challenger nog eens 50 pk meer had en 200 lbs minder woog..... maar toen realiseerde ik me dat dat niet is waar hij voor ontworpen is. Dus ik moet onthouden dat als ik pure prestaties wil, ik gewoon naar huis ga en van motor wissel. Maar hey, ik zou ook de hele dag kunnen zeuren over mijn StreetFighter als ik dat zou willen..... er is geen ruimte voor een paar handschoenen op die motor!!! (Dat is GEEN overdrijving, het is een feit). Ik reed er een keer van Seattle naar Montana en terug mee, maar mijn vrienden op hun Harleys moesten AL mijn spullen dragen ..... dat werd na een tijdje duur omdat ik ze elke avond bier moest kopen voor het dragen van mijn shit.

Ik heb de RVS Challenger tune en heb één snelle run op WOT gedaan. Het volstaat te zeggen dat het de oude begrenzer ver overschreed, maar de stabiliteit was helemaal niet goed. De aerodynamica begint er rond de 110 - 120 tegen te werken.

Moraal van het verhaal, koop niet de verkeerde motor.

#27 ·
Ik ben het met de OP eens dat het klote is dat de topsnelheid kunstmatig begrensd is.
Het kan me geen (vul een scheldwoord naar keuze in) schelen dat het 25 mph boven de Amerikaanse snelheidslimiet is, want ik woon niet in de VS, maar ben gisteren wel door Duitsland gereden, met lange stukken zonder snelheidslimiet.
De motor was perfect stabiel en heeft genoeg vermogen om hem boven de 176 km/u te brengen.
Het is waarschijnlijk een juridisch probleem dat Indian ertoe heeft aangezet om de topsnelheid te beperken. Ik wou alleen dat ze er duidelijk en open over waren geweest voordat ze de motoren aan ons verkochten.
(Hou nog steeds van de motor)

#30 ·
Ze willen er maar $249.000 voor.
Dit is wat je wilt … Geen Tour/Cruiser/Bagger Motorfiets …
View attachment 810162
Ik kocht mijn Ducati 999 om mijn behoefte aan snelheid te bevredigen … maar met mijn Indian gaat het om een ontspannen rit … Dus ga er maar vast vandoor … Ik ben achteraan de groep … maar ik kom er wel in comfort en stijl … 😁

#33 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30.000 en heb een snelheidsbegrensde motorfiets van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motorfiets eruitziet, als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten af ​​te stemmen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je overgeprijsde crapy product terugnam en me mijn geld teruggaf. Je kunt er niet eens een goede laklaag op aanbrengen. Snelheid begrensd tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheid begrensd tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motorfiets kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
mijn '22 Challenger is 145 gegaan .... maar... heeft een tune en ze hebben die 110 crap gedood :) Hell, mijn '14 heeft 125 gedaan ... wacht... heeft ook een tune :)

#34 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30.000 en heb een snelheidsbeperkte motor van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motor eruitziet, als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten af ​​te stemmen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je te dure crapy product terugnam en me mijn geld teruggaf. Je kunt er niet eens een goede laklaag op aanbrengen. Snelheid beperkt tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheid beperkt tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motor kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
Hoe snel wil je een crotch rocket kopen? Als je 150 wilt rijden

#36 ·
Afgezien van een vreselijke overdrijving dat je niet "kunt bijbenen", is dit allemaal lucht, tenzij je dit ook naar Indiase bedrijven hebt gestuurd. We hebben het allemaal gehoord. Zij waarschijnlijk niet, maar zouden het wel moeten.

#37 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30k en heb een snelheidsbegrensde motorfiets van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motorfiets eruitziet als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of het kunt afstemmen en je fouten kunt herstellen? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je overgeprijsde crap-product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt niet eens een goede laklaag aanbrengen. Snelheidsbegrensd tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheidsbegrensd tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motorfiets kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30k en heb een snelheidsbegrensde motorfiets van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motorfiets eruitziet als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of het kunt afstemmen en je fouten kunt herstellen? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je overgeprijsde crap-product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt niet eens een goede laklaag aanbrengen. Snelheidsbegrensd tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheidsbegrensd tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motorfiets kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
Nog wat kaas voor je gejammer?

#40 ·
Ik heb een 116 3-traps op mijn 2018 Indian Roadmaster. 110 mph gereden zonder problemen en cruist met die snelheid achter een andere motorrijder, een "Vago", hij leidde me over de WB 210 fwy hier in So Cal. Indian heeft de afstelling op mijn motor gedaan, dus ik weet niet wat er met deze man aan de hand is.

#42 ·
Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30k en heb een snelheidsbeperkte fiets van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de fiets eruitziet, als ik ongelukkig ben met één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten af te stemmen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je overgeprijsde crapy product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt er niet eens een goede laklaag op aanbrengen. Snelheid beperkt tot 110 begint de hele ongelukkigheid en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheid beperkt tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een fiets kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.
Oké, ik begrijp je frustratie. Toen ik een Jeep gladiator kocht, ontdekte ik LATER dat de snelheid beperkt was tot 97MPH. Ik kocht een ontgrendelde ECU en zette de governor op 160. Ik weet niet of je je governor kunt overrulen en de bovenste limiet opnieuw kunt instellen, maar ik zou dat eerst onderzoeken. Als je dat niet kunt, overweeg dan om hem in te ruilen voor een andere Indian die niet zo bruut beperkt is. Ik heb een Indian Super Chief Limited die gemakkelijk de 120 overschrijdt, heb nog niet de kracht gehad om hem verder te pushen! Maar je moet Indian in het algemeen niet zwartmaken. De bouwkwaliteit van mijn Super Chief is uitstekend en de laklaag trekt overal waar ik kom lof toe. Vorige maand reed ik ermee van Florida naar Nova Scotia en terug (5.000 mijl in 13 dagen) en had er geen enkel probleem mee. Comfortabel, snel, soepel en mooi. Geef Indian een kans.

Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.