Voor het geld dat we voor dit product betalen, is dit crap. Ik ben klaar om mijn nieuwe 2023 in brand te steken. Indian, je hebt het leven uit het rijden gezogen! Ik betaal meer dan 30.000 en heb een snelheidsbeperkte motorfiets van 110? Snelheden op de snelweg zijn 80 en mensen gaan 90. Ik kan niet inhalen of zelfs maar bijhouden als ik dat zou willen. Het maakt niet uit hoe mooi de motorfiets eruitziet, als ik ontevreden ben over één belangrijk ding, dan trekken alle andere discrepanties mijn aandacht en maken me nog ongelukkiger. Pasvorm en afwerking etc. Je hebt de essentie van het rijden gemist. Rijden gaat over vrijheid, wij mogen kiezen, niet jij. Dan moeten we $ 500,00 uitgeven als je het überhaupt kunt vinden of kunt krijgen om je fouten te tunen en te repareren? Waarom? Ben je geen rijder? Duidelijk geen goede bouwer. Ik wou dat je je overgeprijsde crap-product terug zou nemen en me mijn geld terug zou geven. Je kunt niet eens een goede laklaag aanbrengen. Snelheidsbeperkt tot 110 begint de hele ellende en dan kijk je naar alle andere dingen die je slecht hebt gedaan. Voor dit soort geld moet je je klanten goed behandelen. Snelheidsbeperkt tot 110? Geef me alsjeblieft mijn geld terug zodat ik een motorfiets kan kopen van een bedrijf dat van rijden houdt.