Indian Motorcycle Forum banner

Denken over het gebruik van Riders Share-verhuur... ervaringen?... feedback?

477 views 1 reply 1 participant last post by  Pavement Tested  
#1 ·
Heeft iemand Riders Share gebruikt om een motor te huren? Wat zijn je ervaringen? Goed? Slecht?

Ik ga volgende maand terug naar het oosten voor een jaarlijkse familiebijeenkomst, waarbij ik van centraal PA naar noordoost PA rijd en het weekend doorbreng in onze jachthut. Het is een paar jaar geleden dat ik met de motor mee kon op reis en ik zou het dit jaar heel graag willen doen. Er is een optie om een HD te huren met ophalen/afzetten op de luchthaven die ik gebruik, dus het komt goed uit voor mij.

#2 ·
Oké, nou, dit is wat ik tot nu toe heb geleerd:

Accounts zijn gratis. Je moet wel bewijs leveren van wie je bent en een motorrijbewijs hebben om een account aan te maken.

Alleen omdat je een huur boekt, wil nog niet zeggen dat het rond is. De eigenaar van de motorfiets moet het goedkeuren. Ze hebben daar 12 uur de tijd voor. Als ze dat niet doen, wordt de boeking geannuleerd en wordt je geld teruggestort. De eigenaar heeft ook zijn vermelding geschorst wegens gebrek aan reactie. (Dit gebeurde bij mijn eerste boeking)

Ze moedigen je aan om de eigenaar van de motorfiets te berichten voordat je boekt en een gesprek te beginnen.

Je moet hun verzekeringsopties gebruiken. Mijn verzekering dekt huur, maar ik kan niet afrekenen zonder een van hun opties te selecteren. Ze bieden niet eens een optie om je eigen verzekering te verstrekken. Ze hebben 3 dekkingsniveaus, van $15 tot $25 per dag, en de vereiste borgsom varieert op basis van de geselecteerde optie. Voor mijn boeking die niet doorging, vereiste de laagste verzekering een borg van $2000, terwijl de hoogste deze verlaagde tot $500.

Ik communiceer momenteel met een meneer met een '14 Chieftan en de zaken zien er veelbelovend uit.

Meer volgt...

You have insufficient privileges to reply here.