Indian Motorcycle Forum banner

Korte voorruit

6 reading
1.2K views 11 replies 6 participants last post by  Rublezz345  
#1 ·
Ik gebruik liever niet de hele tijd een voorruit, omdat ik de look van mijn SDH er zonder mooier vind, maar ik denk ook dat het snelwegritten aangenamer zou maken. Ik wil ook over de voorruit heen kunnen kijken, vooral als deze getint is. Ik heb de 11,3 inch winddeflector van Indian besteld om me een eenvoudige aan/uit-optie te geven (https://www.indianmotorcycle.com/en...62a7ae4bf2d84597a50a9d8562392ae9b20369f1a29d365fcad862da&utm_content=item_image).
Ik wilde zien hoe de voorruit eruit zou zien zonder hem te monteren, omdat ik de optie wilde hebben om hem terug te sturen. Dus hoewel mijn controle niet exact was, kwam het wel heel dichtbij. Ik was verrast dat zelfs de 11,3 inch boven mijn zichtlijn zit. Ik zou door de voorruit kijken en die is zeker donker. Er was ook een grote opening tussen de nacelle en de voorruit. Ik ben 1,80 m en ik geef toe dat ik de voorruit niet op de motor heb vastgeschroefd, maar hij lijkt groot voor een 11,3 inch deflector. Heeft iemand anders er een van deze? Kun je eroverheen kijken?
Bedankt bij voorbaat.

#6 ·
#5 ·
@DDBCK fantastische smaak in motorfiets en kleurenschema. Voor mij, 1,93 m en 109 kg, kreeg ik eerst het 18-inch Freedom-scherm, maar daardoor moest ik er vooral doorheen kijken, dus stapte ik over op de 16-inch en met mijn huidige zadel komt de bovenkant van het scherm bijna perfect overeen met de punt van mijn neus, dus ik kan er duidelijk overheen kijken, en in zeer zeldzame gevallen duik ik misschien een beetje als het hard regent.

#8 ·
Bij www.IndianAftermarket.com verkopen we voorruitframes voor alle Indians. Onze frames zijn allemaal zwart. Het OEM-frame is ook goed, maar chroom. We zijn ook dealer van Freedomshields. Ze zijn duidelijk de beste. Ze zijn iets breder en aan de bovenkant omhoog gebogen, waardoor de wind omhoog en over de rijder wordt gestuurd. Ze veroorzaken zelden klapperen. (Ik heb maar van 2 gevallen op de honderden gehoord.)
Image

Hier is een YouTube-video die ik heb gemaakt en waarin rook wordt gebruikt om de Freedomshield te demonstreren:

#9 ·
Even een korte follow-up. Gisteren ontdekte ik een feit dat veel anderen al hebben gerealiseerd. Freedomshields zijn een uitstekend product. Nadat ik me realiseerde hoe slecht de Indiase 12 inch voorruiten zijn, eigenlijk hoe gevaarlijk ze zijn vanwege de extreme turbulentie, bestelde ik de 12 inch vervanging van Freedomshield. Dag en nacht verschil. Ik kreeg de motor op 75 mph en voelde nauwelijks iets. Precies wat ik zocht. Iets anders. Ik besefte pas toen ik de vervanging kreeg dat Freedomshield je in staat stelt om de voorruit te installeren en een proefrit te maken, zolang de beschermende coating niet wordt verwijderd. Dat is het soort dingen dat een geweldig bedrijf doet. Zodra ik thuiskwam, haalde ik de coating eraf omdat ik wist dat ik deze voorruit zou houden.

You have insufficient privileges to reply here.