Indian Motorcycle Forum banner

Scout versus Scout Sixty: Wat is echt het verschil?

13K views 18 replies 12 participants last post by  Bobberman9043  
#1 ·
Goedendag iedereen.

Ik ben nu op zoek naar een scout om te kopen en ik wil vragen of iemand bekend is... wat is het verschil tussen de Scout en de Scout 60?
Ik weet het, ik weet het, ga het lezen. Nee! Ik kom naar jullie.

De Scout heeft zes versnellingen en de 60 heeft er 5. Toen ik een sportster had, was ik altijd op zoek naar versnelling 6. Begrepen.

Verschil in vermogen? Ik weet dat de 60 minder heeft dan de gewone... maar in praktische zin voor een dagelijkse bestuurder...
Ik heb al een Ducati voor echte prestaties, dus er wordt niet veel verwacht...

Dus vertel me de waarheid... Wenst elke 60-eigenaar daar dat ze de grotere motor hadden?

Ik zal je vertellen dat mijn algemene doel is om een Scout te bouwen (te deconstrueren?) in een fender delete round-town hopper. De zestig kost minder. Ik probeer gewoon uit te zoeken of de lagere kosten leefbaar of betreurenswaardig zijn.

Heel erg bedankt voor je wijsheid.

#2 ·
Het enige echte verschil buiten alles wat je hebt opgesomd, is de nacelle. Bobber heeft het, bobber sixty niet, maar met wat basisvindingrijkheid kun je er zelf een op zetten. Voor wat je van plan bent te doen, klinkt het alsof je al een beslissing hebt genomen! Haha.

Bespaar het geld, met alle basisprincipes van inlaat, uitlaat en brandstofmapping (wat je waarschijnlijk ongeacht de motorfiets zou doen) zit je op hetzelfde vermogen als een bobber 69.

Oh. En de sixty heeft meer zwart op de motor :D

#3 ·
Ik ben erg blij met de kracht van de jaren 60. Ik was niet op zoek naar een 'crotch rocket', maar hij beweegt wel als je boven de 5k rpm komt. Het andere verschil is dat de nokkenasklep zwart is in plaats van chroom.

#7 ·
Hangt af van je persoonlijkheid. Sommige mensen kunnen leven met de "wat als" in het leven. Ik kan het niet. Ik heb uiteindelijk de 69 gekregen.
Hangt af van je persoonlijkheid. Sommige mensen kunnen leven met de "wat als" in het leven. Ik kan het niet. Ik heb uiteindelijk de 69 gekregen.
Ik rijd dagelijks met mijn scout bobber (69) naar mijn werk en door de stad. Ik heb stage one tune, slip ons en inlaat. Ik kan je vertellen dat ik de kracht zou missen. Maar als ik het in de eerste plaats nooit had gehad, weet ik het niet. Misschien niet? Het leven is kort. Koop de grotere motor! Lieg niet tegen jezelf, je wilt meer vermogen en de 6e versnelling!!
Ik heb mijn Ducati 1200S gekregen voor de kracht en snelheid. Welk Scout-model ik ook krijg, ik zal zeker inlaat, uitlaat en tuning doen. Het onderdeel dat me het meest zal storen, is de opname van de 6e versnelling.

Ook bedankt aan iedereen die reageert. Ik waardeer uw wijsheid.

#5 ·
Ik rijd dagelijks met mijn scout bobber (69) naar mijn werk en door de stad. Ik heb een stage one tune, slip-ons en inlaat. Ik kan je vertellen dat ik de kracht zou missen. Maar als ik het in de eerste plaats nooit had gehad, weet ik het niet. Misschien niet? Het leven is kort. Koop de grotere motor! Lieg niet tegen jezelf, je wilt meer vermogen en een 6e versnelling!!

#6 ·
Ik mis de 5e versnelling. Ik heb een Scout 60 en rijd meestal in de bergen op bochtige wegen. Omdat de Scout 60 de 6e versnelling van de Scout als zijn 5e versnelling heeft en geen 5e versnelling, breng ik veel tijd door met schakelen van de 4e naar de 5e en weer terug. Als ik de 5e versnelling van de Scout zou hebben, zou ik veel minder hoeven te schakelen. Dat is het enige dat ik op de 60 aan te merken heb. Verder een goede motor.

#8 ·
Ik had een 2019 sixty, had geen spijt van die keuze. Ik zou hem nu nog steeds hebben als mijn gemene vrouw me twee fietsen had laten hebben. Het is eigenlijk een behoorlijk stoere fiets en ik zou er meteen weer een kopen als ik een exorcisme op mijn mooie maar gemene vrouw heb uitgevoerd. Kun je geloven dat ze eigenlijk wil dat ik mijn salaris aan rekeningen besteed? Puur kwaad.

#10 ·
Ik had een Sixty uit 2019, had geen spijt van die keuze. Ik zou hem nu nog steeds hebben als mijn gemene vrouw me twee fietsen had laten hebben. Het is eigenlijk een behoorlijk stoere fiets en ik zou er meteen weer een kopen als ik een exorcisme op mijn mooie maar gemene vrouw heb uitgevoerd.
Kun je geloven dat ze eigenlijk wil dat ik mijn salaris aan rekeningen besteed? Puur kwaad
Dit is een direct gevolg van hen te laten stemmen.

#18 ·
Ik heb vorige maand een Scout Sixty gekocht (eerste motorfiets). Op papier zijn ze qua prestaties bijna identiek tot 6000 tpm, waarbij de fabrieksafstelling van de ECU de prestaties van de Sixty opzettelijk vermindert, zodat ze een reden hebben om de 69 voor $ 2000 meer te verkopen, lol. Serieus, hoeveel meer kan het kosten om de assen een klein beetje meer te boren? Ik ben van plan om volgende zomer een Zippers-inlaat en een PCV te kopen om de ECU opnieuw te flashen. Hij zal op dat moment al een standaard 69 aanzienlijk overtreffen. Als je het type persoon bent dat blijft hangen in het feit dat je die extra 3 lbs koppel over de bruikbare powerband niet krijgt, neem dan gewoon de 69 en klaar. Als je zoals ik bent - slim en zuinig - neem dan de 60 en steek het geld in het tunen ervan.

#19 ·
Goedendag iedereen.

Ik bekijk nu een scout om te kopen en ik wil vragen of iemand bekend is... wat is het verschil tussen de Scout en de Scout 60?
Ik weet het, ik weet het, ga het lezen. Nee! Ik kom naar jullie.

De Scout heeft zes versnellingen en de 60 heeft er 5. Toen ik een sportster had, was ik altijd op zoek naar versnelling 6. Begrepen.

Verschil in vermogen? Ik weet dat de 60 minder heeft dan de gewone... maar in praktische zin van een dagelijkse bestuurder...
Ik heb al een Ducati voor echte prestaties, dus er wordt niet veel verwacht...
Dus vertel me de waarheid... Wensen alle 60-bezitters daar dat ze de grotere motor hadden?

Ik zal je vertellen dat mijn algemene doel is om (te deconstrueren?) een Scout te bouwen in een fender delete round-town hopper. De zestig kost minder. Ik probeer gewoon uit te zoeken of de lagere kosten leefbaar of betreurenswaardig zijn.

Bedankt voor je wijsheid.
Het begon als een standaard 2018 Scout Bobber. Een paar comfortonderdelen toegevoegd: planken, zadel en sturen. Toen vooral cosmetica toegevoegd. Toen ik er voor het eerst mee van het erf reed, duurde het 500 mijl voordat ik er echt mee kon rijden. Hij was pittig, maar niets om over naar huis te schrijven. Na alle motoronderdelen en een nieuwe mapping veranderde ze in wat ik noem zo snel als je het gaspedaal kunt draaien en je stevig kunt vasthouden. Ik ben echt dol op mijn Indian Scout
Image
Image

Bobber.

You have insufficient privileges to reply here.