Indian Motorcycle Forum banner

Indian Liberty Jethelm-uitgave

1.7K views 3 replies 3 participants last post by  RocketRaccoon  
#1 ·
Heb net deze helm gekocht. Er zijn veel dingen die ik geweldig vind aan deze helm, maar ik heb een probleem waar ik graag meningen over wil.

Motorrijden zonder kuip.

Bij alles boven ongeveer 65/70 km/u, als ik mijn hoofd naar rechts of links draai tot ongeveer 40 graden, krijg ik een aanzienlijke luchtstroom van de zijkant recht in mijn oog dat zich het dichtst bij de rijrichting bevindt. Het komt van de zijkant, niet van onder het vizier.

Lijkt dit iemand anders normaal?

Het kan een verrassing zijn als je er niet op voorbereid bent.

Het vizier staat helemaal naar beneden zoals het hoort.

Bedankt

#3 · (Edited)
aanzienlijke luchtstroom van de zijkant rechts in mijn oog het dichtst bij de rijrichting.
Aye! Ik begrijp het, maat, Aaaarrrrgggghhhh, ik haat het als er iets in mijn oog komt. Lol!

Serieus, de beste manier om wind naar het hoofd te beheersen, is een zeer goede integraalhelm zoals een Shoei GT Air. Als het gaat om windbeheersing, krijg je waar je voor betaalt.

Save
#4 ·
UPDATE:
Ik schreef Indian over het helmprobleem. Ze schreven binnen een paar dagen terug en zeiden dat ze nog nooit van het probleem hadden gehoord, maar zeiden me dat ik de helm terug moest brengen naar mijn dealer en dat ze een andere voor me zouden bestellen.

Ook: Ik besloot om een Shoei RF-SR te kopen en ik ben er dol op. Zeer weinig lawaai, comfortabel, geweldige pasvorm.

You have insufficient privileges to reply here.