Indian Motorcycle Forum banner
21 - 40 of 57 Posts
Discussion starter · #21 ·
Ik weet het. Het is bijna onmogelijk om het woord 'helm' in een bericht te plaatsen zonder dat het gesprek ontaardt in 'Helm Wars: Episode 672.'

Wat Crazy Al's betreft, ik heb het grootste deel van mijn rijleven integraalhelmen gedragen, maar heb de afgelopen twee seizoenen gekozen voor de Crazy Al's SOA-halfhelm en ben er erg over te spreken. Hij is belachelijk licht, zit laag op het voorhoofd zodat hij niet snel omhoog komt, heeft een kinband met snelsluiting waardoor je misschien voorgoed afziet van D-ringen, en heeft die DOT-stempel. Ik geloof dat ik de mijne allebei in de aanbieding en met gratis verzending heb gekregen van www.sillyswedescyclesource.com. Ze verzonden snel en het was een eerlijk genoegen om zaken mee te doen.

Ik hoop dat je er een kunt vinden voor een prijs die het beste voor je werkt. Oh, en ik heb ontdekt dat ze net iets te groot zijn. Ik heb altijd XL gedragen, maar hun L paste perfect.
Zeer gewaardeerd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

DOT is de minst strenge certificering. Snell veel beter.

IMO, een DOT-gecertificeerde helm biedt niet veel meer bescherming dan het dragen van een GOEDKOPE plastic helm, zo niet meer. Ik heb nooit begrepen waarom je een helm draagt op een wolkenkrabber. Als je onbeveiligd van 300 voet valt, is de kans groot dat je het niet overleeft met of zonder helm.
Elke helm die een directe klap krijgt boven de 35 m.p.u. zal opensplijten als een ei! Ik heb 30 jaar in een ambulance gewerkt en ik heb mijn deel van dode motorrijders met hun helmen op gezien en mijn deel dat zonder helm overleefde. Soms is het gewoon een kwestie van geluk! Alleen al uit bed stappen in de ochtend is een risico.

Elke helm die een directe klap krijgt boven de 35 mph zal opensplijten als een ei! Ik heb 30 jaar in een ambulance gewerkt en ik heb mijn deel van dode motorrijders met hun helmen op gezien en mijn deel die overleefden zonder helm. Soms is het gewoon geluk! Alleen al 's ochtends uit bed komen is een risico.
Ik ben gecrasht met 45 mph, 70 en 103 mph. En ik ben er nog steeds, geen helm op voor een van de drie crashes. Eén keer ben ik weggelopen, 1 en 2 keer ben ik in het ziekenhuis opgenomen. Toen ik in Montana met 110 km/u ten val kwam, kreeg ik een brute high-speed wiel wobble toen ik door een veegcurve reed. Mijn partners zeiden dat ik ongeveer 103 km/u ten val kwam, ze zaten achter me. De dokter zei dat je een heel gelukkig man bent, we zouden je in een doos naar huis moeten sturen. Ik zei hem dat het geen geluk is, het is gewoon niet mijn tijd. Ik had nooit gedacht dat ik die dag dat ik crashte mijn ogen weer zou openen. Maar ik heb altijd geloofd dat als het je tijd is, je toch gaat, de dag en tijd zijn gekozen en je zult er zijn. Ik dacht alleen maar dat de man na die ene andere plannen met me had. Niets anders dan een spijkerbroek en engineer boots die dag.

Ik ben gecrasht met 45 mph, 70 en 103 mph. En ik ben er nog steeds, geen helm op voor een van de drie crashes. Eén keer ben ik weggelopen, 1 en 2 ben ik voor in het ziekenhuis opgenomen. Toen ik in Montana met 110 km/u ten val kwam, kreeg ik een brute high-speed wheel wobble toen ik door een veegcurve reed. Mijn partners zeiden dat ik rond de 103 km/u ten val kwam, ze zaten achter me. Dokter zei dat je een heel gelukkige man bent, we zouden je in een doos naar huis moeten sturen. Ik zei hem dat het geen geluk is, het is gewoon mijn tijd nog niet. Ik had nooit gedacht dat ik die dag, toen ik crashte, mijn ogen weer zou openen. Maar ik heb altijd geloofd dat als het je tijd is, je gaat, ongeacht de dag en tijd is gekozen en je zult er zijn. Ik dacht alleen maar dat de man na die ene andere plannen voor me heeft. Niets anders dan een spijkerbroek en engineer boots op die dag.
Yep, in augustus 2014 ben ik overreden door een crew cab dualey truck die een 16 ft. dubbelassige trailer trok. Linksaf, je weet wel, en GEEN richtingaanwijzer natuurlijk! Ik brak bijna elk bot in mijn lichaam en ernstige interne verwondingen. Had mijn helm op, hij is nooit aangeraakt en ook geen enkel deel van mijn ruggengraat. Lag 2 weken op de IC aan de beademing. Drie verschillende keren vertelde de dokter mijn vrouw dat ik de zon niet meer zou zien opkomen! Ik herstelde en ging na 3 en een halve maand weer aan het werk! Heb mijn motorfiets herbouwd en noemde hem de "Widow Maker" en ging weer rijden. Rijdt sinds 1967 en stopt nu niet!

Elke helm die een directe klap krijgt boven de 35 m.p.u. zal opensplijten als een ei! Ik heb 30 jaar in een ambulance gewerkt en ik heb mijn deel van dode motorrijders met hun helmen op gezien en mijn deel dat overleefde zonder helm. Soms is het gewoon een kwestie van geluk! Alleen al 's ochtends uit bed komen is een risico.
Ik kan hetzelfde zeggen als politieagent, al 14 jaar en meer, ik heb al menig ongeluk gezien, sommige met uitkomsten waarvan ik niet dacht dat ze zo zouden uitpakken. Zoals ik al vaak heb gezegd, als de goede heer me wil hebben, ga ik, tot die tijd is er een reden dat ik er nog ben.

Ik had het niet alleen over vallen. En bovendien, iets lichts als een halve kilo dat van meer dan 30 verdiepingen valt, laat een serieuze afdruk achter. Plastic helm of niet.
Appels met peren vergelijken. Niemand in deze discussie zegt dat een helm alle hoofdletsels zal voorkomen, maar ze maken hoofdletsels minder ernstig dan wanneer je er geen draagt. Wat je ook probeerde te zeggen, ging verloren toen je op een zeepkist ging staan. Daarom houden mensen niet van helmdiscussies, omdat bepaalde mensen het gewoon niet kunnen laten om neerbuigend te doen tegen iedereen die niet leeft zoals zij.

Discussion starter · #29 ·
Ik heb echt geaarzeld om iets te plaatsen, omdat ik geen storm wilde ontketenen. Iedereen maakt elke dag keuzes over welke risico's ze willen accepteren. Rijden met een halve helm is er een die ik kies. Ik geloof dat degenen die voor een integraalhelm kiezen, gepassioneerd zijn over veiligheid (atgatt) en dat respecteer ik ten zeerste. Sommige mensen met wie ik rijd, dragen alleen een integraalhelm, maar roken wel. Ik rook niet, maar ik vertel hen niet het risico van roken en zij vertellen mij niets over de risico's van het dragen van een halve helm. Ik bid dat ze nooit kanker krijgen en ik ga ervan uit dat ze bidden dat ik niet crasht. Ik geniet van hun gezelschap en accepteer hen en hun keuzes. Het zijn volwassen mannen. Ze kennen de risico's van keuzes en hebben niet nodig dat ik het hen vertel.

Ik heb echt geaarzeld om iets te plaatsen, omdat ik geen storm wilde ontketenen. Iedereen maakt elke dag keuzes over welke risico's ze willen accepteren. Rijden met een halve helm is er een die ik kies. Ik geloof dat degenen die voor een integraalhelm kiezen, gepassioneerd zijn over veiligheid (atgatt) en dat respecteer ik ten zeerste. Sommige mensen met wie ik rijd, dragen alleen een integraalhelm, maar roken wel. Ik rook niet, maar ik vertel hen niet het risico van roken en zij vertellen mij niet over de risico's van het dragen van een halve helm. Ik bid dat ze nooit kanker krijgen en ik ga ervan uit dat ze bidden dat ik niet val. Ik geniet van hun gezelschap en accepteer hen en hun keuzes. Het zijn grote jongens. Ze kennen de risico's van keuzes en hebben niet nodig dat ik het ze vertel.

MIC DROP!

Elke helm die een directe klap krijgt boven de 35 m.p.u. zal opensplijten als een ei! Ik heb 30 jaar in een ambulance gewerkt en ik heb mijn deel van dode motorrijders met hun helm op gezien en mijn deel die overleefden zonder helm. Soms is het gewoon een kwestie van geluk! Alleen al 's ochtends uit bed komen is een risico.
Sleutelwoord Soms. Ik neem mijn kansen met in plaats van zonder, zoals ze zeggen in South Philly bij Geno's.

Save
Ik ben gecrasht bij 45 mph, 70 en 103 mph. En ik ben er nog steeds, geen helm op bij een van de drie crashes. Eén keer ben ik weggelopen, 1 en 2 keer ben ik in het ziekenhuis opgenomen. Toen ik in Montana met 110 km/u naar beneden ging, kreeg ik een brute high-speed wheel wobble toen ik door een veegcurve reed. Mijn partners zeiden dat ik ongeveer 103 km/u naar beneden ging, ze zaten achter me. Dokter zei dat je een heel gelukkig man bent, we zouden je in een doos naar huis moeten sturen. Ik zei hem dat het geen geluk is, het is gewoon mijn tijd niet. Ik had nooit gedacht dat ik die dag, toen ik crashte, mijn ogen weer zou openen. Maar ik heb altijd geloofd dat als het je tijd is, je gaat, ongeacht de dag en tijd is gekozen en je zult er zijn. Ik dacht alleen maar dat de man na die ene andere plannen voor me had. Niets anders dan een spijkerbroek en technicuslaarzen die dag.
Appels met peren vergelijken. Niemand in deze discussie zegt dat een helm alle hoofdletsels zal voorkomen, maar ze maken hoofdletsels minder ernstig dan er geen te dragen. Wat je ook probeerde te zeggen, ging verloren toen je op een zeepkist stond. Daarom houden mensen niet van helmdiscussies, omdat bepaalde mensen het gewoon niet kunnen laten om neer te kijken op iedereen die niet leeft zoals zij.
Neem me niet kwalijk. Ik praat op niemand neer. Het spijt me echt dat je die indruk hebt gekregen. Het is gewoon niet voor mij en ik zou willen dat mensen van wie ik houd en van wie ik hou er een zouden dragen.
Wat jou betreft, lees niet te veel in mijn geschriften. Ik ben bijna gestorven op 6 juni en ben nog steeds niet volledig hersteld. Mijn geest is sindsdien niet meer scherp.
Excuses als mijn woorden je op de een of andere manier hebben beledigd.

Darren

Save
@17NDNSTL lol, je hebt me nog nooit beledigd! En ik heb niets tegen iemand die een helm draagt, anders zou ik de idioot zijn. Je weet hoe ik denk, wat werkt voor het individu dat ervoor kiest of niet, net als bij de fiets die jij of iemand anders kiest. Ik weet niet waarom je me daarin zou betrekken. Lol, jij kent me beter dan dat, nu ophouden met die shit! :D

Discussion starter · #34 ·
Neem me niet kwalijk. Ik praat niet neer op iemand. Het spijt me echt dat je die indruk hebt gekregen. Het is gewoon niet voor mij en ik zou willen dat mensen van wie ik houd en van wie ik hou er een dragen. Wat jou betreft, lees alsjeblieft niet te veel in mijn geschriften. Ik ben bijna gestorven op 6 juni en ben nog steeds niet volledig hersteld. Mijn geest is sindsdien niet meer scherp. Mijn excuses als mijn woorden je op de een of andere manier hebben beledigd. Darren
Geen aanstoot, Darren Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gaan de helmen van het onderwerp ooit in de uitverkoop?? Besloten om de novelty skid lid op te hangen.

Ik waardeer de bezorgdheid van degenen die gaan posten over full face die veel veiliger is. Gewoon overstappen op echte DOT is een stap vooruit voor mij

Ben je op zoek naar goedkoop of dat specifieke merk? Hier is een plek niet ver van mij vandaan die goede deals heeft, er zijn zelfs een paar DOT's voor $30.
Opruimingsdeals: Halfhelmen - Street Products

Ik heb echt geaarzeld om iets te plaatsen, omdat ik geen storm wilde ontketenen. Iedereen maakt elke dag keuzes over welke risico's te accepteren. Rijden met een halve helm is er een die ik kies. Ik geloof dat degenen die voor een integraalhelm kiezen, gepassioneerd zijn over veiligheid (atgatt) en dat respecteer ik ten zeerste. Sommige mensen met wie ik rijd, dragen alleen een integraalhelm, maar roken wel. Ik rook niet, maar ik vertel hen niet het risico van roken en zij vertellen mij niets over de risico's van het dragen van een halve helm. Ik bid dat ze nooit kanker krijgen en ik denk dat ze bidden dat ik niet val. Ik geniet van hun gezelschap en accepteer hen en hun keuzes. Het zijn grote jongens. Ze kennen de risico's van keuzes en hebben niet nodig dat ik het hen vertel

Ik zeg niet dat je er geen moet dragen, alleen dat er geen garanties in het leven zijn. Je betaalt je geld en neemt je kansen. Net als soms de parachute niet opengaat! Uh, oh

Ik ben geen paramedicus, maar ik heb ze op tv gezien. Ik geloof dat de beste manier om te voorkomen dat je gewond raakt op een fiets is om er alles aan te doen om een ongeluk te voorkomen. Ongeveer elke integraalhelm die ik heb geprobeerd, beperkte mijn zicht en mijn vermogen om te horen wat er om me heen gebeurde. Door mijn volle zintuigen en defensief te rijden, ben ik vele, vele kilometers verder gekomen. Draag wat je 's nachts het beste laat slapen. D

@17NDNSTL lol je hebt me nog nooit beledigd! En ik heb niets tegen iemand die een helm draagt, zo ja, dan zou ik de idioot zijn. Je weet hoe ik denk, wat werkt voor het individu dat ervoor kiest of niet, net als bij de fiets die jij of iemand anders kiest. Ik weet niet waarom je me daar überhaupt bij zou betrekken. Lol, jij van allemaal kent me beter dan dat, nu ophouden met die shit! :D
Ik sprak of dacht nooit aan jou. Ik reageerde alleen op @streak en iedereen anders die ik op de een of andere manier beledigd zou kunnen hebben.

Bijna sterven op 6 juni (6 uur of minder over, toen ik de operatie inging) heeft de neiging om iemands houding ten opzichte van anderen te veranderen. Iets ten goede en soms heel slecht.

Mama zei altijd dat ik iemands hart eruit kon snijden met alleen mijn tong. Niet vanwege de manier waarop ik met haar sprak, maar met anderen, voelde ik me benadeeld.

21 - 40 of 57 Posts
You have insufficient privileges to reply here.