Indian Motorcycle Forum banner

Canbus elektrisch?

9.3K views 15 replies 11 participants last post by  Wharf Rat  
#1 ·
Gebruiken alle Indiërs een canbussysteem of zijn er ook conventionele elektrische systemen?

#11 ·
Ik haal dit even terug in plaats van een nieuw draadje te maken, aangezien het er wel mee te maken heeft... Heeft iemand CAN-bus sniffing gedaan op de Indians, of dataframereferenties tegengekomen?

Save
#12 ·
Misschien kunnen enkele deskundige elektrische techneuten wat advies geven over hoe mistlampen toe te voegen zonder het systeem op te blazen. Ik heb altijd lichten voor en achter toegevoegd voor de zichtbaarheid, maar heb nog nooit te maken gehad met een CANBUS-systeem, dus alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

#14 ·
Misschien kunnen enkele deskundige elektrische techneuten wat advies geven over hoe je mistlampen kunt toevoegen zonder het systeem op te blazen. Ik heb altijd al lichten voor en achter toegevoegd voor de zichtbaarheid, maar heb nog nooit te maken gehad met een CANBUS-systeem, dus alle hulp is zeer welkom.
Kijk voor de achterkant goed naar voorgefabriceerde pakketten zoals Custom Dynamics. Ze zijn plug-and-play. Geen problemen.
Ik kan niets zeggen over de mistlampen, mijn RM heeft al rijverlichting. :)

Save
#13 ·
CANbus heeft niets met lichten te maken. Het is een communicatieprotocol voor controllers om met elkaar te praten. Zolang u niet in de CAN-draden knipt, is uw CAN-bus in orde. De controllers zijn de complementen die foutdetectiemogelijkheden hebben en foutcodes op de CAN-bus kunnen weergeven als ze wijzigingen in hun input/output-limieten detecteren.

#15 ·
Bedankt voor de reacties, jongens. Even ter verduidelijking, voordat ik iets verknal dat te veel kost om te repareren, is het veiliger om een Custom Dynamics-pakket te gebruiken (ik heb die bekeken) dan om in bestaande stroomkabels te tappen? Op de nieuwe Chief bevatten de achterlichten functies voor het achterlicht/remlicht/richtingaanwijzer. Ik wil graag een klein rood lampje toevoegen dat een paar keer knippert wanneer de remmen worden gebruikt, maar ik wil de standaardfuncties van de achterlichten niet beïnvloeden. Als ik dat extra achterlicht toevoeg, maar Posi-tap in de stroom voor het remlicht, zou er dan een foutcode worden gegenereerd en zouden de remlichten niet correct functioneren? Klopt dat of zit ik ernaast?

#16 ·
Bedankt voor de antwoorden, jongens.

Even ter verduidelijking, voordat ik iets verknal dat te veel kost om te repareren, is het veiliger om een Custom Dynamics-pakket te gebruiken (ik heb die bekeken) dan om in bestaande stroomkabels te tappen?

Op de nieuwe Chief bevatten de achterlichten loop-/rem-/richtingaanwijzerfuncties in de achterlichten. Ik wil graag een klein rood lampje toevoegen dat een paar keer knippert als de remmen worden gebruikt, maar ik wil de standaardfuncties van de achterlichten niet beïnvloeden. Als ik dat extra achterlicht toevoeg, maar Posi-tap in de stroom voor het remlicht, zou er dan een foutcode worden gegenereerd en zouden de remlichten niet correct functioneren? Klopt dat of heb ik het mis?
Koop de Triple Play-eenheid van Custom Dynamics.

• Like
Reactions: PeacePipe
Save
You have insufficient privileges to reply here.