Gebruiken alle Indiërs een canbussysteem of zijn er ook conventionele elektrische systemen?
blijf uit de buurt van die verkoper..Bedankt. Ik dacht het al, maar een verkoper vertelde me dat de 19 Dark Horse Chieftains een conventioneel 12 v systeem hadden
Betekent dit dat we alles kunnen doen wat we willen met de 12V-aansluitingen, zoals het toevoegen van meer LED-verlichting, het veranderen van de claxon? Welke tolerantie is er om iets van LED's aan een circuit toe te voegen, zoals bijvoorbeeld het stoplicht?Ze zijn allemaal CAN BUS, maar gebruiken geen standaard ODB2 zoals alle auto's.
Kijk voor de achterkant goed naar voorgefabriceerde pakketten zoals Custom Dynamics. Ze zijn plug-and-play. Geen problemen.Misschien kunnen enkele deskundige elektrische techneuten wat advies geven over hoe je mistlampen kunt toevoegen zonder het systeem op te blazen. Ik heb altijd al lichten voor en achter toegevoegd voor de zichtbaarheid, maar heb nog nooit te maken gehad met een CANBUS-systeem, dus alle hulp is zeer welkom.
Koop de Triple Play-eenheid van Custom Dynamics.Bedankt voor de antwoorden, jongens.
Even ter verduidelijking, voordat ik iets verknal dat te veel kost om te repareren, is het veiliger om een Custom Dynamics-pakket te gebruiken (ik heb die bekeken) dan om in bestaande stroomkabels te tappen?
Op de nieuwe Chief bevatten de achterlichten loop-/rem-/richtingaanwijzerfuncties in de achterlichten. Ik wil graag een klein rood lampje toevoegen dat een paar keer knippert als de remmen worden gebruikt, maar ik wil de standaardfuncties van de achterlichten niet beïnvloeden. Als ik dat extra achterlicht toevoeg, maar Posi-tap in de stroom voor het remlicht, zou er dan een foutcode worden gegenereerd en zouden de remlichten niet correct functioneren? Klopt dat of heb ik het mis?