Indian Motorcycle Forum banner

Het Demon Horse (18 Chieftain Dark Horse)

18K views 39 replies 26 participants last post by  Lutch  
#1 ·
Besloten dat het tijd was om de demon horse build te laten zien en alles op te sommen wat ik tot nu toe heb gedaan. Het is nogal een gekke build, dus hier gaan we.

•Full air ride (VicBaggers)
•23x5.5 wiel en band van ruthless designz
•Fat Katz spatbord via VicBaggers
•26" abs ring (VicBaggers)
•26" rake kit (VicBaggers)
•Contrast gesneden vorkblikken (dirty bird concepts)
•Kuryakyn koplamp bezel
•Kuryakyn 7" en 4.5" orbit prism LED-verlichting
•Getinte richtingaanwijzers
•Klockwerks 10" black out flaired voorruit
•Tarzan staven (VicBaggers)
•OTB prototypes voodoo inlaat
•8" luide lowers **deze zijn bedoeld voor Harley en zijn aangepast om op mijn staven te passen (dirty bird concepts)
•Matzwarte motorbout kit (G&S custom imaging)
•Derby en nokkenasdeksel (VicBaggers)
•2019 indian rogue zitting op een 2018
•Rusty Jones 2-1 uitlaat (dit zal binnenkort veranderen)
•azzkikr 8" audio deksels
•kuryakyn tas scharnieren
•Slimme kofferbak kit (dirty bird concepts)
•Custom dynamics achterlichten stroboscoop module

AUDIO
•Rockford fosgate DSR1 digitale processor
•2 - ARC MOTO 600.4
•4 - 8" sundown neopro v3
•2 - digital designs VO-B3 tweeters

Ik denk dat ik alles heb lol

#9 ·
Vind het leuk ... hoe is die VicBagger luchtvering? Als de luchtvering faalt, hebben ze dan een maatregel om te voorkomen dat deze doorslaat en de band vernietigt tijdens het rijden? Ik moet ze bellen, want het staat niet op de website.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#10 ·
Vind ik leuk... hoe is die VicBagger luchtvering? Als de luchtvering faalt, hebben ze dan een maatregel om te voorkomen dat deze doorslaat en de band vernietigt tijdens het rijden? Ik moet ze bellen, want het staat niet op de website.

Ik ben persoonlijk dol op de luchtvering. Zelfs in de laagste stand schuurt hij niet tegen de achterband. Je zou gewoon niet in een bocht kunnen leunen. Je zou het gewoon rustig aan moeten doen

#12 ·
Best wel een zieke fiets man, zeker bereid om je audio-opstelling te kopiëren op mijn 2017 chief dark horse als je het niet erg vindt om je bedradingsschema van de kofferbak te delen.
Het delen van de bedrading kan wat lastig zijn. Ik heb stroom- en aardingsdraden met de lagere en linker zadeltas audio die omhoog gaan aan de linkerkant van de kofferbak. De rechterkant is signaaldraden, kuip audio en rechter zadeltas. Zo simpel is het ongeveer.

#20 ·
Dat is een sexy machine.

Bedankt voor het delen. Ik ben op een kleine shoppingtrip geweest en heb voor 5000 euro aan onderdelen die wachten tot ik de trekker overhaal. Moet alleen nog uitvogelen hoe ik mijn vrouw zover krijg dat ze me niet vermoordt als ze de rekening ziet!

Je hebt me veel ideeën gegeven.

#21 ·
Geweldige motorfiets!

• Like
Reactions: Crimsonsc3
Save
#22 ·
Besloten dat het tijd was om de demon horse build te laten zien en alles op te sommen wat ik tot nu toe heb gedaan. Het is best een gekke build, dus hier gaan we.

•Contrast cut vork cans (dirty bird concepts)
•Kuryakyn koplamp bezel
•getinte richtingaanwijzers
•Tarzan bars (VicBaggers)
•8" luide lowers **deze zijn bedoeld voor Harley en zijn aangepast om op mijn staven te passen (dirty bird concepts)
•matte zwarte motorbout kit (G&S custom imaging)
•derby en nokkenasdeksel (VicBaggers)
•Rusty Jones 2-1 uitlaat (dit zal binnenkort veranderen)
•slimme koffer kit (dirty bird concepts)
•custom dynamics achterlichten stroboscoop module

AUDIO
• 2 - ARC MOTO 600.4
• 4 - 8" sundown neopro v3

View attachment 527312 View attachment 527314 View attachment 527316 View attachment 527318 View attachment 527320 View attachment 527322 View attachment 527324
Goed gedaan

#25 ·
Besloten dat het tijd was om de demon horse build te laten zien en alles op te sommen wat ik tot nu toe heb gedaan. Het is een behoorlijk gekke build, dus hier gaan we.

•Contrast cut vork cans (dirty bird concepts)
•Kuryakyn koplamp bezel
•getinte richtingaanwijzers
•Tarzan bars (VicBaggers)
•matte zwarte motorbout kit (G&S custom imaging)
•derby en nokkenasdeksel (VicBaggers)
•Rusty Jones 2-1 uitlaat (dit gaat binnenkort veranderen)
•slimme koffer kit (dirty bird concepts)
•custom dynamics achterlichten stroboscoop module

AUDIO
• 2 - ARC MOTO 600.4
• 4 - 8" sundown neopro v3

View attachment 527312 View attachment 527314 View attachment 527316 View attachment 527318 View attachment 527320 View attachment 527322 View attachment 527324
Heb je problemen met het lekken van de zadeltassen rond de luidsprekers? Hoe heb je ze afgedicht?

#27 ·
Mooie fiets! Ik ben dol op die dikke voorband en het wiel, prachtig!

Save
#28 ·
Goed gedaan, het heeft een zeer goede flow qua design, alles past mooi en soepel in elkaar. Eén ding dat ik leuk vind aan fietsen is dat iedereen een andere mening heeft over wat ze er goed uit vinden zien. Ik waardeer altijd het werk, de gedachte en de moeite die in een fiets als deze wordt gestoken. Ongeacht of ik het mooi vind of niet (wat wel zo is). Het is als het zien van een lowrider waar waanzinnig veel tijd, geld en moeite in is gestoken. Ik ben niet zo'n fan van lowriders (auto's), maar ik kan zeker al het werk dat erin is gestoken respecteren.

Je zei dat je de uitlaat ging veranderen, wat heb je er voor in de plaats gedaan?

#29 ·
Je zei dat je de uitlaat ging veranderen, waar ben je naartoe gegaan?

#31 ·
Is dat een Indiase kofferbak?

Save
#34 ·
Crimsonsc3 - Hé man, hoe vind je die uitlaat? Ik heb net een usabaggers powwow 2 in 1 opgehaald. Problemen met de installatie of dingen waar ik op moet letten voordat ik deze bad boy opzet en verdere vijanden van mijn liberale buren creëer?

Save
#35 ·
Crimsonsc3 - hey man, hoe vind je die uitlaat? Ik heb net een usabaggers powwow 2 in 1 opgehaald. Problemen met de installatie of dingen waar ik op moet letten voordat ik deze bad boy opzet en verdere vijanden van mijn liberale buren creëer?

De installatie is vrij eenvoudig, net als de fabrieksafvoer. Zou geen problemen moeten hebben. Ik ben dol op de mijne. Het is een beetje dreunend op de snelweg boven de 80. Maar daaronder is het helemaal niet slecht

You have insufficient privileges to reply here.