Indian Motorcycle Forum banner

Indiase naam van de gastank verwijderen

13K views 30 replies 23 participants last post by  indianand80smusic  
#1 ·
Ik denk dat de motor er schoner uit zou zien als de naam van de tank verwijderd zou worden. Ik wil geen discussie starten over de vraag of dit de juiste beslissing is, maar ik wil graag weten wat de juiste manier is om hem te verwijderen. Op YouTube laten ze zien hoe je met WD 40 en een heteluchtpistool emblemen van verschillende tanks verwijdert, maar ze lieten niets Indiaas-specifieks zien, dus ik wil graag weten of iemand zijn Indian Scout heeft gedaan.

#4 ·
Ik weet niets over het embleem, maar om de waarschuwingssticker te verwijderen heb ik Goo-Gone gebruikt en geen spoor of kras achtergelaten. Ik zou er een tijdje mee rijden... je zult de complimenten geweldig vinden en het ziet er verdomd goed uit, vind ik, plus ik denk dat het makkelijker te verwijderen is dan terug te plaatsen als je van gedachten verandert.

#6 ·
Simpel. Visdraad langzaam als een zaag en wat wd40. Een beetje warmte van een föhn kan ook helpen. Het is heel gemakkelijk en alleen met 3m tape. De mijne kwam snel los. Doe het rustig aan.

#7 ·
Simpel. Visdraad langzaam als een zaag en wat wd40. Een beetje warmte van een föhn kan ook helpen. Het is heel gemakkelijk en alleen met 3m tape. De mijne ging snel af. Doe het rustig aan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja. Dat werkt op vrijwel elke badge of reflector op elke fiets.

• Like
Reactions: michael_swisher
Save
#9 ·
Mijn tank heeft de Indiase naam onder de blanke lak. Het ziet er goed uit. Ik denk dat de verhoogde Indiase emblemen er nog beter uitzien! Jammer dat je ze niet leuk vindt. Hoe dan ook, ik heb gebruikt wat "inktvislijn" wordt genoemd. Het is nylon of wat dan ook draadvislijn. Kleine diameter, zelfs in 80 lb formaat. Een stuk van 2 voet hiervan, gedrenkt in WD-40 of Tri-flow smeermiddel, zaagt door de lijm op emblemen, reflectoren, alles met dubbelzijdig tape. De lijn is erg sterk en kan steeds opnieuw worden gebruikt.

#13 ·
Bedankt voor jullie input. Ik vind het gewoon leuk dat mijn "speeltjes" een beetje anders zijn dan die van anderen, en het verwijderen van het logo zal me helpen dat doel te bereiken. Ik zal foto's plaatsen als ik klaar ben.

#14 ·
Ik begin me een beetje te vervelen met effen Indisch rood. Ik wil graag wat ivoor toevoegen aan de zijkanten van de tank en de spatborden. Wat is goed om de emblemen weer terug te plaatsen? (en om ze erop te houden)

#15 ·
Ik reed een tijdje met een naakte tank, maar ik werd het uiteindelijk beu dat mensen vroegen wat voor soort motor het was. Ik was altijd van plan om toch warbonnet-stickers te plaatsen... gewoon de tijd genomen.

Ik heb mijn tank echter laten vervangen, dus daarom was de mijne een tijdje zonder embleem. Zag er wel goed uit!

Save
#16 ·
Bij elke auto die ik ooit heb gekocht, zou ik er niet voor tekenen als er een dealersticker op zat. Dan, zodra ik hem mee naar huis had genomen, verwijderde ik alle emblemen van het kofferdeksel. Ik vind het ook netjes en ik heb geen moment geloofd dat het iemand echt iets kon schelen dat mijn auto X kleppen had en dat het een LTZEXABCQ was. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste mensen niet weten wat kleppen zijn. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat diesel pick-ups een dieselbadge hebben, alleen om de idioot die erin rijdt eraan te herinneren bij welke pomp hij moet stoppen.

#17 ·
Bij elke auto die ik ooit kocht, zou ik er niet voor tekenen als er een dealersticker op zat. Dan, zodra ik hem mee naar huis nam, verwijderde ik alle emblemen van de achterklep. Ik vind het ook netjes en ik heb geen moment geloofd dat het iemand echt iets kon schelen dat mijn auto X kleppen had en dat het een LTZEXABCQ was. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste mensen niet weten wat kleppen zijn. Ik ben er vast van overtuigd dat diesel pick-ups een diesel-embleem hebben, alleen om de idioot die erin rijdt eraan te herinneren bij welke pomp hij moet stoppen.
Ik heb mijn Jeep Rubicon ontdaan van emblemen zodra hij thuiskwam (behalve de stoelen, vastgenaaid). Stealth-modus totdat ik hem in 4low zet en de assen vergrendel

#22 ·
Degenen die hun Indians ont-emblemeren, moeten eigenaren van Kawasaki Drifters opzoeken en hen hun tankemblemen verkopen.
De Drifter-eigenaren lijken hun fietsen graag als "Indians" te identificeren.

(Hoeveel van ons zouden Kawasaki tankemblemen op onze fietsen plaatsen?)

#30 ·
Ik had een plastic gereedschap dat er ongeveer uitziet als een plamuurmes en dat gebruikt met een beetje WD-40 en de föhn van mijn vrouw, daarna goo gone om de klus te klaren. Ik ben van plan om een contrasterende kleurafwerking aan de zijkanten van de tank en spatborden te doen, en dan de War Bonnet-stickers toe te voegen. Het is altijd leuk om mijn speelgoed een beetje anders te maken dan dat van alle anderen.

Zo ziet de motorfiets er nu uit. Ik heb net de Airhawk toegevoegd om te zien of het mijn comfortabele rijafstand verlengt. Voorheen voelde ik me ongeveer 200 mijl comfortabel (ik heb de stoel laten aanpassen door mijn lokale stoffeerder die andere motorzadelaanpassingen voor mij heeft gedaan) en ik wil graag een paar ritten van 400 mijl maken.

Attachments

#31 ·
Vier jaar te laat op dit feestje, maar ter info: Gewoon een creditcard (geen hitte) werkte gemakkelijk voor mij om de 'scout'-badge op de gastank te verwijderen. Gleed het van het ene uiteinde naar het andere in waarschijnlijk een minuut of zo. Gebruikte water en een zachte doek om kleine stukjes te verwijderen die overbleven. Ik denk dat het misschien heeft geholpen dat ik dit deed op mijn gloednieuwe Scout voordat de lijm misschien vaster zat.

You have insufficient privileges to reply here.