Indian Motorcycle Forum banner

Nieuw hier en vragen over mods

397 views 14 replies 10 participants last post by  K9F  
#1 ·
Hallo allemaal, leuk om jullie allemaal te ontmoeten. Eindelijk een account aanmaken omdat ik in de war ben en het antwoord dat ik nodig heb niet meer kan vinden via alleen Google. Ik bezit een 2017 Indian Scout 60, ik ben van plan en doe de 240 achterband en de GSXR 750 voorvork swap. Ik probeer wielen te vinden die passen en er goed uitzien zonder spullen te hoeven kopen die niet passen. Ik kan geen 240-kit vinden die overeenkomt met de spaakwielen van Cognitomoto voor de GSXR-swap. Ik ben ook bezorgd over de wielmaat. En moet ik de voorwielmaat vergroten omdat de wielen een kleinere zijwand zullen hebben? Aarzel niet om me een bericht te sturen als dit verwarrend is als je besluit te helpen. Bedankt

#8 · (Edited)
Voor zover ik weet zijn RC Components en No Limit Customs de enige bedrijven (ik kan me vergissen, want het is alweer een tijdje geleden) die 'kant-en-klare' opties bieden voor het kopen van bredere wielen die op de Scout passen.

Bij de mijne is een heel andere route gevolgd en zijn bijpassende CNC-gefreesde driedelige wielen gemaakt tegen extreem hoge kosten door een bedrijf dat erg goed is in wat ze doen, maar hun houding stinkt, vandaar dat ik ze geen gratis reclame heb gegeven door hun naam op een openbaar forum te vermelden. Kijk eens naar No Limit Customs.

• Like
Reactions: EvilMonkey
Save
#9 ·
Welkom van de andere kant van de vijver.

Voor zover ik weet zijn RC Components en No Limit Customs de enige bedrijven (ik kan me vergissen, want het is al lang geleden) die 'kant-en-klare opties' leveren voor het kopen van bredere wielen die op de Scout passen. Waarom de GSXR voorvork swap, ik heb Legend upgrades en het werkt voor mij met de standaard vorken. De achterbrug is voor de mijne verbreed en verstevigd en een poelie-offset gefreesd.

Een heel andere route werd gevolgd met wielen en bijpassende CNC-gefreesde driedelige wielen werden gemaakt tegen extreem hoge kosten door een bedrijf dat erg goed is in wat ze doen, maar hun houding stinkt, vandaar de reden dat ik ze geen gratis reclame heb gegeven door hun naam te vermelden op een openbaar forum. Kijk naar No Limit Customs. Succes.
Ik wilde voornamelijk de gsxr-voorkant doen voor de dubbele schijfremmen. En dat is het zo'n beetje.

#15 ·
RC components 240 kit is zo dichtbij als je komt voor een bijpassend achterwiel bij een bestaand OEM gietijzeren voorwiel, tenzij je uitbesteedt en een paar wielen koopt.

Save
You have insufficient privileges to reply here.