Indian Motorcycle Forum banner

Indian Scout Bobber spatbord achter verwijderen

7.1K views 3 replies 3 participants last post by  Legman37  
#1 ·
Goedemiddag Indian Gearheads,

Ik besloot vandaag dat het een goede dag was om mijn project voor het verwijderen van de achterspatbord te starten. Ik kon de 1920 solo seat en de zitting zonder problemen verwijderen. Ik ontdekte een Anger management control module onder de zitting, wat verklaart waarom mijn (2) uitlaatpijpen die ik naar Jet-Hot stuurde om ze keramisch te laten coaten, geen O2-sensoren hadden. Ik vond ook de verlichtingscontrolemodule onder de zitting en ik twijfel of ik de frameverlichting moet behouden of verwijderen. Ik ging verder met het verwijderen van de zijrails van het achterspatbord, de kentekenplaathouder en de achterlichten zonder problemen. De achterlichten, de kentekenplaathouder en het kentekenplaatlicht worden verplaatst onder de solo seat op een beugel die ik aan het maken ben.

Alles verliep soepel totdat ik een kleine hiccup tegenkwam bij het verwijderen van het achterspatbord. Ik kon de 4 bouten waarmee het spatbord aan het frame in de wielkast is bevestigd, zonder problemen vinden en verwijderen. Het probleem dat ik heb, is het verwijderen van de laatste bout die je vanaf de accubakzijde lijkt te moeten bereiken. Mijn vraag is of je de bout kunt verwijderen zonder de accu te verwijderen? Heeft iemand al geprobeerd een gereedschap in die krappe ruimte te manoeuvreren? Het lijkt een (1) inbusschroef te zijn die het spatbord aan het frame bevestigt. Suggesties of gereedschapssuggesties worden zeer gewaardeerd. Bedankt.

#3 ·
Gewoon aan het subframe trekken en van links naar rechts bewegen. Het zal afbreken. Ik heb dit vorige week nog gedaan. Ik heb foto's gepost in een andere thread.
Je had gelijk! Een beetje bewegen was genoeg om het eraf te krijgen. Nu wacht ik gewoon op mijn subframe cover van Tank Machine en mijn uitlaatpijpen van Jet-Hot. Volgend weekend begin ik met het project voor de verplaatsing van de nummerplaat en het achterlicht. Ik hoop dat ik dit allemaal voor het nieuwe jaar af heb. De pijpen alleen al hebben een retourtermijn van ongeveer 2 weken. Ik heb mijn Tank Machine subframe cover vorig weekend besteld en ze hebben het nog steeds niet verzonden. C'est la vie!

You have insufficient privileges to reply here.