Indian Motorcycle Forum banner

1 - 20 of 34 Posts

·
Registered
234 Posts
...and its mine!!:)
I only have to wait until spring-time/march ore april. Now its too much salt and snow on the streets:(
Josef
Von einen Josef zum anderen, wunsche dir alles Gute !
Good to see that the Roadmaster has arrived in Germany, even better news that its also arrived here in Brisbane, Australia. Finally the rest of us are gettin some too. And no sign of snow here :D

·
Registered
638 Posts
Congratulations Josef. You are fortunate to have such a beautiful place to ride. We also have salt and snow in MA. Have a great Spring! Freundliche Gruesse.

·
Premium Member
2,836 Posts
I only have to wait until spring-time/march ore april. Now its too much salt and snow on the streets:(
Josef
Congrats, looks awesome :)

·
Registered
7 Posts
Hi Josef,
congrats and many greetings from Altmühlfranken Süd.
Ich wünsche Dir ganz viel Freude mit diesem wunderschönen Bike und allzeit unfallfreie Fahrt !
Vor zwei Wochen hab ich mich auch entschieden und bei meinem Händler in Hilpoltstein
den Kaufvertrag für eine Chief classic in schwarz ( + Zubehör von der Vintage ) unterschrieben.
Kommt als Baujahr 2015 wahrscheinlich ca. im März.
Ich hab sie nicht mal Probe gefahren.

mit besten Grüßen

Hanns

·
Registered
339 Posts
Congrats! Definitely prime riding time here in Phoenix, before it gets too hot! I have been to Bavaria many times, and envision some very beautiful rides coming up for you. Enjoy!

·
Registered
738 Posts
Josef
Hallo Josef, I ran into the same problem today. It almost hit freezing here in my part of Pennsylvania, but I was just so anxious to ride my Scout I would gladly have braved the cold - BUT I didn't want to subject my new bike to the corrosive salt and chemicals on the road used to help melt the snow and ice around here. Now I need a good rain to help wash all this crap off the road! Can't wait! :cool:

·
Registered
234 Posts
Hi Josef,
congrats and many greetings from Altmühlfranken Süd.
Ich wünsche Dir ganz viel Freude mit diesem wunderschönen Bike und allzeit unfallfreie Fahrt !
Vor zwei Wochen hab ich mich auch entschieden und bei meinem Händler in Hilpoltstein
den Kaufvertrag für eine Chief classic in schwarz ( + Zubehör von der Vintage ) unterschrieben.
Kommt als Baujahr 2015 wahrscheinlich ca. im März.
Ich hab sie nicht mal Probe gefahren.

mit besten Grüßen

Hanns
Hallo ihr zwei beiden,
hoffe es geht euch gut, und viele Gruesse aus den heissen Australien. Wuerde mich mal interesieren wieviel der Roadmaster und Chieftain kostet in Deutschland. Bei uns hier in Oz wird der Roadmaster fuer $39000 vom Handler angeboten, und in America kostet er $27000.
Shiny side up
Joe

·
Registered
7 Posts
Hallo Joe,

Danke für die Grüße aus dem heißen Australien.
Bei uns hier weht momentan ein saukalter Ostwind mit 5 ° C.
Hinsichtlich der Preise in Deutschland:
die Chieftain kostet in Euro € 26.080,- black € 26.490,- red € 26.890,- 2-tone
die Roadmaster € 27.990,- black € 28.390,- red € 28.990,- 2-tone

beste Grüße aus Bayern
Hanns

1 - 20 of 34 Posts