Indian Motorcycle Forum banner

DFW Indiase monteurs

2.6K views 4 replies 3 participants last post by  Hornet19  
#1 ·
Hallo!

Ik ben op zoek naar aanbevelingen voor een betrouwbare monteur in de DFW (Collin County) omgeving. Heb nog geen werk nodig aan mijn 2019 Roadmaster.
Wil er gewoon een vinden, zodat ik niet hoef te zoeken als de dag komt. Geen van de lokale garages die aan Harley's werken, wil de nieuwe Indians aanraken vanwege de kosten van de training.

Ik heb niet veel vertrouwen in de twee dichtstbijzijnde Polaris-dealers, daarom ben ik op zoek.

Doe mijn eigen basis sleutelen. Maar wil graag een band hebben met iemand die ik kan vertrouwen.

Alvast bedankt voor alle suggesties.

Save
#2 · (Edited)
Lone Star Indian heeft een geweldige meestermonteur, zijn naam is Yeager, maar sinds ze naar Forney verhuisden, hebben ze hem naar de onderdelenvoorraad verplaatst omdat dat gebied moest worden gevuld, dus ik weet niet zeker hoe lang ze hem in die positie zullen houden, het lijkt gewoon een enorme verspilling als je je beste monteur neemt en hem in de onderdelen stopt............Ga er maar vanuit.

Ik ben van achteren aangereden bij een stoplicht en mijn motor wordt momenteel gerepareerd bij Republic of Texas Indian/Freedom Power sports, laat je weten hoe dat gaat :)

• Like
Reactions: RiderRoy
Save
#3 ·
Lone Star is waar ik mijn fiets heb gekocht. Ze zaten destijds in Garland, maar zijn sindsdien verhuisd naar Forney, wat niet bepaald lokaal voor mij is. :)

Succes met Freedom.

Save
#4 ·
Hoi!

Ik ben op zoek naar aanbevelingen voor een betrouwbare monteur in de DFW (Collin County) omgeving. Heb nog geen werk nodig aan mijn 2019 Roadmaster. Wil er gewoon een vinden, zodat ik niet hoef te haasten als de dag komt. Geen van de lokale garages die aan Harley's werken, zal de nieuwe Indians aanraken vanwege de kosten van de training.

Ik heb niet veel vertrouwen in de twee dichtstbijzijnde Polaris-dealers, daarom ben ik op zoek.

Doe mijn eigen basis sleutelen. Maar wil graag een band hebben met iemand die ik kan vertrouwen.

Alvast bedankt voor alle suggesties.
Wat dacht je van Fort Worth Indian, heb je die geprobeerd?

#5 ·
Wat dacht je van Fort Worth Indian, heb je ze geprobeerd?
Ik heb net mijn motorfiets weer in elkaar laten zetten nadat ik van achteren was aangereden bij een rood stoplicht, $6200,00 schade en de Republic of Texas Indian (Freedom Powersports) van Mckinney de reparatie liet uitvoeren en met Austin, een van hun servicemedewerkers, te maken had, duurde 6 weken omdat ze de achterspatbord moesten laten spuiten in een custom paint shop, een van de beste mensen die ik ooit heb ontmoet, heb ze ook mijn banden laten vervangen en het remsysteem laten spoelen en vullen en de radiator laten spoelen en vullen terwijl ze bezig waren.

• Like
Reactions: RiderRoy
Save
You have insufficient privileges to reply here.