Indian Motorcycle Forum banner

Barnett koppelingskabel

14K views 11 replies 11 participants last post by  Chris UU  
#1 ·
Dus ik bestelde de Barnett-koppelingskabel en hij kwam vandaag eindelijk binnen. Wauw, deze kabel is steviger in vergelijking met de originele kabel. Ik ben dol op de 90 graden elleboog, erg leuke touch. Ik heb de drag bars en ik was er niet helemaal bij tijdens de bestelling (brain fart), maar ik had de kabel iets korter moeten bestellen dan de originele, want deze klootzakken werken niet graag mee op krappe radii. Alles goed, het is me toch gelukt. Ze voelen wel iets anders aan dan de originele. Voelt voor mij "solide" aan. Dacht dat ik wat kabelvergelijking tussen de 2 zou delen.

#3 ·
Mijn koppelingskabel is zo ver uitgerekt dat ik hem niet meer kan afstellen. Ik heb er nog nooit een hoeven te vervangen op een motor die ik ooit heb gehad. De OEM-kabel moet echt goedkoop zijn. Ik had een 2003 Honda 1300 die ik 13 jaar heb gereden! Mijn zestig is 2 en heeft pas 4000 mijl! Ik heb net de Barnett-kabel besteld.

#4 · (Edited)
Mijn originele koppelingskabel brak bij 8K en werd onder garantie vervangen.
Maar het vervangen van een kabel met een vergelijkbare kwaliteit (of gebrek daaraan) lijkt erop dat ik mogelijk een ander probleem met breuk heb.

Na in het verleden Barnett-kabels (en koppelingen) te hebben gebruikt,....kan ik getuigen van hun duurzaamheid en hun vermindering van (wrijvings-)inspanning.

En voor iets meer geld,....kun je een kabel krijgen die overeenkomt met de roestvrijstalen vlecht van de remleidingen. YaHoo!!!

#9 ·
Heeft er iemand ooit Magnum geprobeerd?

Magnum Shielding

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De OEM-koppelingskabel brak bij 8.181 mijl op mijn 2018 SPDH. De dealer adviseerde de Magnum in Black Pearl. Heb de motorfiets vandaag teruggekregen. De Magnum lijkt steviger en de recensies die ik las waren zeer positief. Het trekken lijkt soepeler te gaan dan bij de OEM.

#11 ·
12.000+ km op mijn Barnett-kabel tot nu toe en ik heb hem nog niet eens hoeven af te stellen, ziet er aan beide uiteinden geweldig uit. Geweldig kwaliteitsproduct, zeker het geld waard.
25.000+ mijlen op mijn Barnett-kabel, ziet er nog steeds goed uit en werkt prima, aangezien ik hem hetzelfde heb gerouteerd als in de servicehandleiding staat.

#12 ·
Heb mijn Barnett-kabel pas een paar honderd mijl gebruikt, maar het is een drastische verbetering ten opzichte van de standaard. Het trekken gaat soepel en kost minder moeite. Het is ook veel gemakkelijker om de rand van de frictiezone te voelen.

You have insufficient privileges to reply here.