Indian Motorcycle Forum banner

Slechte blanke lak?

2K views 5 replies 3 participants last post by  Schwifty Trucker  
#1 ·
Dus ik heb een 2019 Indian Scout Bobber Icon Edition met de diepe messing lak. Onlangs merkte ik dat ik er in de juiste hoek naar keek, bijna putjes in de lak op de bovenkant van de tank. Een paar weken geleden eentje opgemerkt en toen ik er onlangs weer naar keek, heb ik nog een paar plekken gevonden. Bijna alsof de blanke lak afbladdert. Het zijn geen krassen want de lak zit er nog onder en het zijn rare vormen. Ik heb hem pas een paar maanden en het is teleurstellend. Ik heb er nog nooit benzine op gemorst en heb hem maar een paar keer gewassen met Chemical Guys matte wash en gebruik de Chemical Guys matte finish detailer voor touch-ups. Hij heeft maar een paar keer in de regen gestaan
Image
Image
Image
en dat was alleen maar op een parkeerplaats op het werk. Heeft iemand anders zoiets meegemaakt? De foto's zijn een beetje moeilijk te zien, maar het lijkt bijna op een watervlek, wat het zeker niet is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

#6 ·
Heb het pas een paar maanden. Ga het afleveren bij de dealer en zeiden dat ze foto's zullen maken en naar Polaris zullen sturen om te zien wat ze zeggen. Ik hoop dat het gedekt is, want het is letterlijk recht voor je gezicht lol. Zeker onhandig, maar hopelijk maken ze het goed. Verder ben ik dol op de fiets en de kleur.

You have insufficient privileges to reply here.