Indian Motorcycle Forum banner

2025

2 reading
1.4K views 7 replies 6 participants last post by  SeguinBenn  
#1 ·
Al informatie over de 2023 challengers?

#4 ·
In november lanceren ze de modellen van 2025. Een verkoper heeft me verteld dat de zwaargewichten een nieuw geconfigureerd dashboard krijgen, volledig digitaal en geen analoge meters meer. Ik ben niet 100% zeker van de nieuwe motormaten, maar er komt een upgrade voor zowel de Challenger- als de Chieftain-modellen in 2025. Als je je abonneert op de e-mails van Indian, verklaart dit waarom er al zulke hoge inruilkortingen zijn op de modellen van 2024.

De verkoop van motoren in 2024 zal dalen, zoals de meeste overprijsde recreatievoertuigen in 2024. Ik wil mijn leven niet wegwensen, maar de afgelopen paar jaar zijn financieel frustrerend geweest voor de werkende middenklasse.

#6 ·
November is de maand waarin ze de 2025-modellen lanceren. Een verkoper heeft me verteld dat de zwaargewichten een nieuw geconfigureerd dashboard krijgen, volledig digitaal en geen analoge meters meer. Ik ben niet 100% zeker van de nieuwe motormaten, maar er komt een upgrade voor zowel de Challenger- als de Chieftain-modellen voor 2025. Als je je abonneert op Indian-e-mails, verklaart dit waarom er al zulke grote inruilkortingen zijn op 2024-modellen.

De verkoop van motoren in 2024 zal dalen, net als de meeste overgeprijsde recreatievoertuigen in 2024. Ik wil mijn leven niet wegwensen, maar de afgelopen paar jaar zijn financieel frustrerend geweest voor de werkende middenklasse.
100% mee eens met alles wat je zei. Ze maken de middenklasse kapot zoals gewoonlijk, het is frustrerend.
Dat gezegd hebbende, ik ben benieuwd hoe ze het volledig digitale dashboard zullen integreren en of ze de kleine bugs en storingen zullen verhelpen.

You have insufficient privileges to reply here.